sen yana..

Hep böyle deli deli esemeyecek rüzgar 
Saçlarımda dünyamı sen dağıtırcasına 

Ve ıslatamayacak sulusepken yağan kar 
Ayağımın altından süzülmeyecek deniz 

O gün bulaşacağım feleğin fırçasına 
Gör, neler çizeceğim alemin tualine 

Mesela seni bir put şeklinde çizeceğim 
Ve yüzlerce portreni yanyana dizeceğim 

Ya da üstüste koyup tapınak yapacağım 
Sonra seni terkedip şeytana tapacağım 

Ardından cehennemden zebani alacağım 
Senden merhametlidir onunla kalacağım 

Bana çektirdiklerin gözlerinden yağacak 
Benim gecem biterse sana sabah doğacak  

Tan yeri ağarırken bedduan edilecek  
Ben seni unuturken yağmur seni silecek 

Güneş seni sevecek sıcak sıcak bakacak 
Beni sevdiğin gibi seni güneş yakacak 

Kurda kuşa yem edip hatıranın leşini 
Denizde boğacağım aşkının ateşini 

Küllerin savrulurken kalmasa da benden iz 
Geçip kurulacağım tablonun ortasına 

Feryatla gülerken ben ikimizin haline 
Gökler aldırmayacak; üzülmeyecek deniz..
 
Müzmin Anonim