Lâyt tackle..

Bu parçanın orjinalinin klibini seyrettiniz mi; bence bu yorum orjinalinden çok daha güzel.

Orjinali de bir tür eleştiriydi, ama, bu çocuklarınki eleştiriyi daha da ötelere çekmiş..

Eskiden, bu tür yeteneklere, fırlama anlamında avizeden inmiş diyorduk.. şimdi ne diyorlar bilmiyorum..

Ben de hala daha Melis Sökmen'in Halis Melis albümünü arıyorum. Interneti fellik fellik taradım; yok.

Müzik şeyleri satan bir sürü dükkana gittim sordum, Melis Sökmen dediğim anda, sanki Hafız Burhan'ın canlı yayın video klibini istiyormuşum gibi yüzüme bakıyorlar --ümitsiz vaka anlamında..

İyi de, ben mi ümitsiz vakayım, yoksa bu albümü bulmak mı?.. Onu pek açık etmiyorlar..

Bütün albüm olsa da olur, ama, bana aslında 'Halis Melis' albümündeki Fahir Atakoğlu bestesi olan 'Farfara' isimli parça lazım. Bu hepimizin bildiği 'Oy Farfara Farfara' isimli Ankara türküsü değil. Bu 'Farfara' özgün bir çalışma.

Öyle bir noktaya geldim ki; artık, burayı okuyanlar arasından, Ortadoğuda barış, daha temiz bir çevre, endişesiz gelecekler ve bilumum benzer iyiniyetli vazgeçilmezler aşkına, bir hayırseverin 'Farfara'yı bulup bana haber vermesini beklemekten başka elimden bir şey gelmiyor..