Selahaddin İçli...

Biliyorum, beğenilerin değişmesi doğal; hem hayatmızın tarzı değişiyor, hem de hızı. Bazı şeyler daha farklı bir ortam istiyor serpilip gelişmek için.

O ortam, Türk Sanat Musikisi için giderek daralıyor, hem doğru dürüst icra edenler, hem de --belki de daha da önemlisi-- beste yapabilenler azalıyor..

Türk Sanat Musikisinin yavaş yavaş aramızdan çekiliyor olduğunu görüyor ve bir kişiyi dahi kaybettiğimizde daha bir tedirgin oluyorum.

Bugün de onlardan birisi.. Selahaddin İçli'nin vefat ettiğini öğrendim... Üzüldüm.

Onun en hüzünlü şarkısı dahi pek hüzün içermezdi; hep canlı, hoş ve hareketli eserleri var diye hatırlayacağım ben Selahaddin İçli'yi..

Aklıma gelen, sevdiğim bir kaç eseri şunlar:

  • Ayrılık var çıkan falda
  • Gül açılsın dudağında, gülüver
  • Çoktan beri bir kız tanırım, ben, Sarıyer'de
  • Hüzün zaman zaman deli dalgalarla gelir

Ardında hüzün kaldı...

Allah rahmet eylesin..