Dükkânım

Yakın zamanda gerçek dünyada, yani özel hayatımda, bazı önemli ve kısmen beklenmedik değişiklikler ortaya çıktı: Bir önemli yakınımı kaybettim ve o kaybın yol açtığı yeni şartlara adapte olmak için zaman ayırmam gerekiyor. Zamanımın çoğunu bu yeni duruma ayırmak zorunda oluşum yüzünden ve yorumları vb denetlemek için de vaktim olamayabileceği için denetlemeyi tamamen kaldırdım; böylece isteyen (olursa) istediği şekilde yorum girebilecek. Buradaki muhteva ile ilgili olarak, Yunus'un şu sözlerinin uygun olacağını düşünüyorum. Ass-ı ziyândan geçtim Dükkânım yağma olsun Bu blogu devam ettirmek istiyorum, en azından Türkçe konusunda da daha yazacaklarım var; fakat, biraz beklemek/ertelemek gerekiyor. Not: Bütün 'nesirimsiler' aktif olmakla birlikte, 'şiirimsiler'i görüntü dışı bıraktım --silinmiş değiller, sadece görüntülenmiyorlar. Anlayışla karşılayacağınızı ümit ediyorum.