Sevdiklerim, Beğendiklerim, Dinlediklerim

Aşağıdaki tablodan herhangi bir parça üzerine çift-tık yaptığınızda ilgili parçayı dinlemeğe başlayabilirsiniz. Bunun yanısıra, ses ayarı yapabilir, ya da geçiçi olarak durdurup tekrar dinlemeğe başlayabilirsiniz.

Parçalar icra eden kişinin ismine göre alfabetik sıralanmıştır.

Parçaların bulunduğu sunucu pek de yüksek bir bant genişliğine sahip değil malesef. O yüzden, aynı anda bir kaç kişi bağlandığında, yayın kalitesi bozulabiliyor.

Bunun önüne geçmek için bir başka yerden bir sunucu kiraladım; ama daha taşınma işlemleri tamamlamadan, şirketi battı gitti. Ödediğim yıllık ücret de dahil olmak üzere. Şimdi başka bir yer bakıyorum.

Bu gerçekleşinceye kadar şöyle bir çözüm önerebilirim: Seçtiğiniz parça tamamen yükleninceye kadar sesi kısmak ve yükleme bittikten sonra çaldırmağa başlamak..

Not: Yeni eklenen parça olduğunda bunların neler olduğunu aşağıda, yorumların olduğu yerde görebilirisiniz.

Sessel

Görsel

Bu haliyle bu listenin çok uzun olduğunu, seçme işleminin de bu yüzden uzun sürdüğünün farkındayım. Vaktim olduğunda, müzik çalıcısınn kaynak koduna müdahale ederek bu eksiklikleri gidermek istiyorum. Ama, ne gerçekleşeceği hakkında, ya da gerçekleşecek olduğuna dair bir söz veremiyorum.